Tystnad

Det var länge sedan jag skrev något alls här. Det känns på ett sätt lite tråkigt och jag har bestämt mig för att försöka uppdatera oftare igen. Kanske ta fler promenader med kameran så att jag har fina foton att lägga upp och så. Skriva mer borde jag också göra men nu är det snart juli och då ska jag vara med på Camp NaNo. Jag har en kärlekshistoria (!) som kliar i fingrarna och vill ut. Skulle vilja börja redan nu men jag ska i alla fall vänta tills midsommar är över. Imorgon bär det iväg för att träffa släkten. Hoppas att ni, kära läsare (om ni fortfarande finns kvar (om ni alls fanns från början)) har en skön midsommar som är precis som ni hoppades att den skulle bli. 🙂

Kommentera

