Broderier

I söndags blev jag så sugen på att brodera efter att ha sett några fantastiska broderier på deviantART. Jag beställde grejer med en gång men ville så gärna börja med en gång så jag tog vad jag hade och började på ett fantasimönster som jag ska klä en bok med sedan. Men idag kom de beställda sakerna! Övergav därför tillfälligt (hoppas jag) mönstret för att börja på vad som förhoppningsvis kommer att bli en krysantemum.
Här är mönstret som ska komma på boken.

image

Och här är så långt jag hann på krysantemumen.

image

Kommentera

